יום רביעי, 31 במאי 2017

ערך חודש סיוון - עבודת צוות

תלמידים/ות יקרים/ות
צפו בסרטונים המצורף וחוו דעתכם/ן כיצד כל סרטון מתקשר לעבודת צוות.




בהצלחה איריס

18 תגובות:

  1. הסרטון הראשון מתקשר לערך חודש סיוון בכך שקבוצה מסוימת של מיניונים רוצה להדליק את המנורה ובגלל שהיא גבוהה אז כל פעם מוסיפים עוד קבוצה של מיניונים כדי לעזור לאחרים בהדלקת המנורה.
    2. התמונה השנייה מתקשרת לערך החודש בכך שהציפור הגדולה רוצה לטרוף את הסרטן הכי קטן ואז כדי שהציפור לא טטרוף אותו אז כולם באים לעזור לו להביס את הציפור,יש דב נמלים שרוצה לאכול נמלה אחת ובגלל שאף אחד מהנמלים לא רוצה שנמלה אחת תמות אז כל הנמלים הכלו להתרבות עז שדב הנמלים לא יכל להכניס אותם לפה ומת וגם ליוויטן אחד רוצה לטרוף פינגוונים שעל כוביית קרח אז כדי לא למות כל הפינגווינים העבירו מישקל לצד השיני והליוויטן ניתקע בקרח
    3. הסרטון מתקשר לערך החודש כי הנמלים רוצות לעבור ממקום למקום ולא יכולות אז קבוצה של נמלים מתחילות לבנות גשר כדי לאפשר לנמלים לעבור ממקום למקום.
    4. הסרטון מתקשר לערך החודש בכך שחיפושית אחת רוצה לשטות ולא מצליחה לפתוח את הפקק אז כולם באים לעזור לה לפתוח כדי שהיא תישתה.
    5.הסרטון מתקשר לערך החודש בכך שמשהו אחד רוצה לשמח מישהו אחר ולא מצליח ומתבאס אז פתאום עוד אנשים באים לעזור לו.
    6. הסרטון מתקשר לערך החודש בכך שכל האנשים עובדים בעבודת צוות כדי להצליח המופע.

    השבמחק
  2. אריאל הלוי
    הסרטונים מתקשרים לעבודת צוות באופן הבא:
    1. בסרטון הראשון רואים מיניון שרוצה להחליף נורה, אך הנורה נמצאת במקום גבוה, כדי להחליף את הנורה המיניונים יוצרים ביחד סולם - פרמידת מיניונים, עבודת צוות עוזרת להשיג את המטרה.
    2.בסרטון השני רואים ציפור אשר רוצה לטרוף את אחד הסרטנים, הוא קורא לחבריו כדי שיעזרו לו והם יוצרים ביחד קבוצה אשר פוגעת בציפור ומרחיקה אותה. בסרטון זה רואים גם דב נמלים אשר רוצה לאכול נמלה אחת, הנמלים שלא רוצות שיפגעו בחברתם הנמלה יוצרות בעבודת צוות כדור שמונע מדב הנמלים לפגוע בהן. סרטון נוסף בו רואים קבוצה של פינגווינים על קרחון וליוויתן אשר רוצה לפגוע בהם, הפינגווינים ביחד מזיזים את הקרחון כך שהוא פוגע בלוויתן והפינגווינים ניצלים.
    3. קבוצת נמלים רוצה לעבור ממקום למקום, כדי ליצור אפשרות מעבר, הנמלים בעבודת צוות יוצרות גשר עם גופן וכך הן יכולות לעבור ממקום למקום.
    4. חיפושית רוצה לשתות קולה מבקבוק סגור, כל החרקים עובדים ביחד כדי לגרום לפתיחת הבקבוק והם מצליחים ביחד.
    5. בסרטון רואים אדם אחד ששר וכשהוא שר לבד לא נשמעים צלילים של שמחה, אבל כשכולם מצטרפים אליו ועובדים כצוות נשמעת מוסיקה של יום הולדת ומורגשת אווירה של שמחה.
    6. קבוצה של רקדנים רוקדת ביחד ומציגה מופע יפה, כשעובדים בצוות מצליחים.

    השבמחק
  3. אופיר פרג-
    1. הסרטון הראשון מתקשר לעבודת צוות בכך :שכל אחד הרים את השני כדי להגיע למנורה המקולקלת ולהחליף אותה וכך עבדו יחד בעבודת צוות.
    2.הסרטון השני מתקשר לעבודת צוות בכך: שכל הסרטנים עבדו ביחד כדי שהציפור לא תפגע בהם. וכל הנמלים עזרו לנמלה כדי שדב הנמלים לא יאכל אותה. ואז הדולפינים ביחד תפסו משקל רב על הקרח כדי שהכריש לא יוכל אותם. כולם עבדו יחד כדי להצליח.
    3.קבוצת נמלים רצו לעבור על ענף שבור ולא הצליחו אז הם עשו בגוף שלהם גשר ועברו אחת מעל השנייה וכך בעבודת צוות טובה הצליחו לעבור לצד השני של הענף.
    4.הסרטון מתקשר לעבודת צוות בכך: שכל החרקים עבדו ביחד כדי לקחת את הבקבוק קולה מהאיש לבית שלהם. אם הם לא היו עובדים יחד לא היו מצליחים במשימה.
    5.הסרטון מתקשר לעבודת צוות בכך: שליצן אחד רצה לשמח אחר, אך היה לבד חבריו עזרו לו ושרו שירים והביאו מתנה גדולה עם עוגה יפה וטעימה.
    6.הסרטון מתקשר לעבודת צוות בכך: שהרקדנים רוקדים ביחד כדי שהמופע שלהם יצא מוצלח ויפה.

    השבמחק
  4. ספיר-הסירטון ה1 קשור לעבודת צוות כי מיניון 1 לא הצליח להגיע לנורה וביקש מהאחרים שיעזרו לו להגיע לנורה וביחד הם הצליחו.
    סירטון 2 קשור לעבודת צוות כי כולם עזרו אחד לשני ואף אחד לא היה בצרה לדוגמה:הליויתן רצה לאכול את הפינגוין וכולם זזו לצד השני של הקרח והליויתן נפל,דוב הנמלים רצה לאכול נמלה אבל הנמלים היסתדרו לכדור ודוב הנמלים נפל,השחף רצה לאכול סרטן ואז הסרטנים צבטו את השחף והסרטן ניצל.
    סירטון 3 הנמלים עושים גשר לנמלים שלא יכולות לעבור ובגלל זה ,זה עבודת צוות.
    סירטון 4 החיפושית ניסתה לפתוח בקבוק קולה וחרקים עוזרים לחיפושית לפתוח את הבקבוק.
    סירטון 5 קשורלעבודת צוות כי לאיש אחד קשה לשיר לבד וזה גם לא נשמע טוב וגם הם עזרו לו לסחוב את המתנה.
    סירטון 6 קשור לעבודת צוות כי האנשים כמו איש אחד ויותר כיף ונעים לרקוד ביחד.

    השבמחק
  5. עילאי חזני-
    1,הסרט המניונים קשור לעבודת צוות בכך שכל פעם הצטרף חבר אחר בכדי שיוכלו להחליף את המנורה שהייתה גבוה מאוד.
    2. הסרטון השני הוא על עבודת צוות כי הנמלה היתה בסכנה וכל הנמלים עזרו לה .
    3. הנמלים עובדים בצוות על מנת שיכולנו לעזור אחד לשני לעשות גשר ולעבור מצד לצד .
    4. החרקים הם עזרו אחד לשני בזה שכל החרקים ניסו ליפתוח את הבקבוק הקולה בעבודת צוות.
    5.קשור לעבודת צוות בכך שכולנו נרתמו יחד לחגוג יום הוללת ולרקוד ביחד ולעשות שמח .
    6. זה מתקשר לעבודת צוות כי כולם רוקדים בקצב אחיד כדי שיהיה מופע מושלם .

    השבמחק
  6. יעל-
    הסרטון הראשון קשור לעבודת צוות משום שמניון אחד לא היה מצליח להחליף את המנורה לבד כי היא גבוהה אבל ביחד הם הצליחו משום שנעזרו ועלו אחד על השני
    בסרטון השני- רואים כמה סרטונים שבכולם כל הקבוצה מתאחדת ובזכות זה שהם התאחדו אחד עם השני והיו קבוצה גדולה הם הצליחו לסלק את הסכנה (הסרטנים התאחדו כנגד הציפור, הנמלים התאחדו לעזור לנמלה מול דב הנמלים והפינגוונים הזיזו ביחד את הקרחון והלוויתן לא הצליח לפגוע בהם)
    בסרטון השלישי- בגלל שהנמלים עבדו בצוות ובנו גשר יחד הן הצליחו לעבור מענף לענף
    בסרטון הרביעי-כל אחד עשה משהו כדי לפתוח את הבקבוק קולה ובזכות שכולם עזרו הבקבוק נפתח
    בסרטון החמישי- מראים שכשיש הרבה אנשים יותר קל ליצור אווירה שמחה של יום הולדת מאשר אדם אחד
    בסרטון השישי - כל הקבוצה חייבת להיות מתואמת ולעשות בדיוק את אותן התנועות באותו הזמן כדי שהריקוד יצליח

    השבמחק
  7. דניאל- בסרטון הראשון רואים שני מיניונים שרוצים להחליף מנורה אז מיניון אחד קורא לעוד מיניונים שיעזרו לו. בסרטון2 רואים עקרבים, נמלים ופיגווינים מגנים על עצמם. בסרטון3 רואים נמלים בונים גשר נמלים כדי לעבור לצד השני. בסרטון 4 כולם ניסו לעזור לפתוח את הבקבוק קולה וביחד הצליחו. בסרטון 5 ישנה שמחה גדולה כאשר הרבה אנשים חוגגים יחד יום הולדת. בסרטון 6 רואים עבודת צוות מקסימה בכך שכולם רוקדים יחד באותו קצב ואותם תנועות.

    השבמחק
  8. ליבי- 1). בסרטון זה רואים מיניון שרוצה להחליף מנורה, אך היא נמצאת גבוה מידי. כדי להצליח הוא נעזר בחבריו המיניונים, ויחד הם יוצרים סולם שאחד מרים את השני. ועובדת הצוות השיגה את המטרה. 2).א': ציפור המנסה לטרוף את אחד הסרטנים. הוא קורא לחבריו ויחד הם מרחיקים את הציפור. ב': דב נמלים המנסה לאכול נמלה. חברותיה באות לעזרתה ויחד הן יוצרות כדור שמונע מדב הנמלים לפגוע בהן. ג':, קבוצת פינגוונים נמצאת על קרחון וליוויתן מנסה לפגוע בהם. בעבודת צוות הם מצליחים להזיז את הקרחון כך שהקרחון פוגע בלויתן והם ניצלים.
    3) קבוצת נמלים רוצה לעבור ממקום למקום וכדי להצליח הן יוצרות גשר המאפשר להן מעבר.4). חיפושית הרוצה לשתות מבקבוק הקולה, מסתייעת בחרקים נוספים כדי להצליח ולפתוח את הבקבוק.
    5).ליצן שרוצה לשמח את חברו ויחד עם חברים נוספים הם הצליחו במשימה. 6). קבוצת רקדנים ורקדניות מציגים מופע מרהיב יחד.



























    השבמחק
  9. ליאור דגמי-1 הוא קשור כי מיניון רוצה להחליף נורה וכל חבריו עזרו לו.
    2 א. הוא קשור כי ציפור רצתה לאכול את הסרטן וכל חבריו מגנים על הסרטן.
    ב.דוב נמלים רצה לאכול נמלה וכל החברות שלה עשו כדור כדי שהדוב לא יוכל אתה.
    ג. פינגווינים עמדו על קרחון וכריש בא לאכול אותם אבל הם הלכו לצד שמאל ותקעו אותו בקרחון.
    3.נמלים רצו לעבור לצעד השני של מקל ובנו גשר בשיתוף פעולה.
    4.החיפושיות רצו לשתות מהקולה ונזהרו בכל שאר החרקים.
    5.כולם חגגו את יום הולדת ביחד והיה שמח מאוד.
    6.רקדנים עשו ריקוד שכולם רקדו ביחד בשיתוף פעולה.

    השבמחק
  10. מתן לטי- כל הסרטונים קשורים לעבודת צוות:
    1.המיניון רוצה להחליף נורה אבל הוא לא מצליח להגיע אז הוא משתמש בעזרת חבריו והם יוצרים סולם.
    2.הסרטנים מאחדים את הצבתות שלהם כדי שהנשר לא יתפוס אותם וגוזרים לו את הנוצות בסרטון השני היה דב נמלים שרצה לטרוף נמלה אבל כל הנמלים עזרו והתקבצו יחד כמו כדור אז הוא לא הצליח. בסרטון השלישי כריש רוצה לאכול פינגויין אז כל הפינגויינים נעמדים בקצה אחד של הקרחון והקרחון נטה לצד והכריש נתקע בקרחון.
    3.כל הנמלים יוצרות גשר אנושי ו הם מצליחים לעבור מצד לצד
    4.חיפושית אחת רצתה לשתות קולה אבל הבקבוק היה סגור אז כל החרקים באו לעזור לה והצליחו לפתוח את הבקבוק.
    5.השמחה גדולה יותר כשהרבה אנשים שרים יחד וחוגגים יום הולדת
    6.רואים עבודת צוות מקסימה בכך שכולם רוקדים יחד באותו קצב ובאותן תנועות.

    השבמחק
  11. רומי-
    1. המיניון רצה לתקן את המנורה ושאר המיניונים עזרו לו לתקן אותה.
    2. הפיל רצה לאכול את נמלה ושאר הנמלות עזרו לה ולקחו אותה.
    3. הנמלות רצו לעבור לצדו השני של הגשר והנמלות יצרו עבורן גשר.
    4. החיפושית רצתה לשתות, והיא לא הצליחה לפתוח את הפקק אז שאר החיפושיות עזרו לה.
    5. כשכולם שרו יחדיו, הקול נשמע יותר יפה והשמחה היתה גדולה יותר.
    6. כולם רקדו יחדיו, עשו את אותן התנועות בדיוק, ואותו הקצב בדיוק.רואים כי כולם שיתפו פעולה יחדיו.

    השבמחק
  12. איתי- סרטון 1 - המיניון רצה להחליף נורה אבל לא הצליח וקרא לחמישה שיעזרו לו ובנו לו סולם
    סרטון 2א - הציפור רצתה לאכול סרטן והסרטים עזרו ובכך ניצל
    סרטון 2ב - דוב הנמלים ניסה למשוך נמלה והנמולות עשו כדור וחנקו את דוב הנמלים
    סרטון 2ג - הפנגויין שם לב שכריש רוצה לאכילם ושאר הפינגוינים שמו לב והפנו את הקרח כך שראשו של הכריש נתקע בקרח
    סרטון 3 - הנמלים בנו גשר כי ראו שהנמלים לא יכולות לעבור לצד שני
    סרטון 4 - החיפושית הייתה צמאה והיא לא הצליחה לפתוח את הפקק אז החרקים עזרו לה להביא את הקולה למקום אחר ולשתות אותה
    סרטון 5 - למישהו היה יום הולדת (במקרה זה התכוונו אלינו)והם הביאו מתנה ופתחו ביחד והוציאו עוגה ואמרו יום הולדת שמח
    סרטון 6 - הרקדנים רוקדים ביחד והם עוזרים אחד לשני והם יוצרים ריקוד טוב

    השבמחק
  13. ליאן פולונסקי –
    1.הסרטון הראשון מראה איך כל הצוות של המניונים עוזר לתקן מנורה שהתקלקלה הם עובדים בעבודת צוות ועוזרים לאחד לשני.
    2.הסרטון השני מראה איך הנמלים עוזרים לנמלה אחת להינצל מדוב הנמלים שלא יאכל אותה. הנמלים פועלים בצוות ומצלים את הנמלה.
    3.הסרטון השלישי מראה איך קבוצת סרטנים ניצלת מציפור שרוצה לאכול אותם, כולם מרימים את הצבתות וכשהיא תבוא הם יצבתו אותה. הם עובדים בצוות וניצלים.
    4.הסרטון הרביעי מראה איך הפנגווינים עוזרים אחד לשני להינצל מהכריש ומתכננים ביחד מה לעשות.
    5.הסרטון החמישי מראה איך החרקים עובדים בצוות וגונבים לאיש את הקולה ואז הם משקים בסוף את הפרחים שהם עובדים ביחד ועוזרים לטבע.
    6.הסרטון השישי מראה איך אנשים שרים ביחד את שירי היום הולדת.
    7.בסרטון השבעי מראים איך הרבה אנשים רוקדים ביחד ועושים קצב עם הרגלים ויוצרים ביחד מנגינה.
    8.בסרטון השמיני רואים איך קבוצת נמלים בונה ביחד גשר כי נשבר ענף. הן מחזיקות אחת את השנייה ונמלות אחרות עוברות רק בזכות שהן עובדות בצוות.

    השבמחק
  14. נועם שמר:
    1. בסרטון רואים שמניון אחד לא מצליח להחליף נורה, אבל כשהוא קורא לחבריו, יחד הם מצליחים להחליף את הנורה. הם עובדים ביחד, בהתחלה בונים פירמידה ואח"כ מסתובבים, לכן בסוף הצילחו.
    2. בסרטון יש שלושה סרטים קצרים: סרטנים, נמלים ופינגווינים. בכל הסרטים, רק כשהחיות שיתפו פעולה ועבדו ביחד, הם הצליחו להתגונן מול הסכנה.
    3. בסרטון רואים שהנמלים מנסות בהתחלה לעבור מגבעול אחד לגבעול השני, אך לא מצליחות. רק אחרי שביחד, הן בונות גשר בין הגבעולים, כולן עוברות מצד לצד.
    4. בסרטון רואים שכל חיות היער ביחד משתפות פעולה כדי לפתוח את בקבוק הקולה. לבד אף חיה לא הייתה מצליחה.
    5. בסרטון רואים להקה ששרה יום הולדת שמח. הקולות של כולם יחד, יוצרים את המוסיקה של השיר.
    6. בסרטון רואים רקדני סטפס, שעובדים יחד בצורה מושלמת. הרקיעות שלהם יוצרות את המוסיקה של הריקוד.

    השבמחק
  15. אור-
    1.הסרטון קשור לעבודת צוות בכך שהמיניון לא יכל להגיע למנורה אז קרא לחבריו שיעזרו לו לטפס ולהוציא את המנורה.
    1.2 בסרטון אנו רואים שהנץ רוצה לאכול את הסרטן, אז הסרטן קורה לחבריו והם יוצרים ביחד חומת מגן של צבתות. 2.2 בסרטון רואים את הנמלים מתאחדים "לכדור נמלים" וכך שהדוב נמלים שאב אותם הוא נחנק ומת 3.2 הסרטון מראה שהפינגווינים זזים ביחד לצד השני של הקרחון בכדי להינצל מהכריש.
    3. הנמלים לא מצליחות לעבור דרך הענפים ויוצרות ביחד "גשר נמלי" למעבר בטוח של כולן.
    4.בסרטון כל החרקים משתפים פעולה להשיג ולפתוח את הבקבוק.
    5.בסרטון רואים שכל האנשים משתפים פעולה ושרים ביחד.
    6.בסרטון רואים שהם משתפים פעולה ורוקדים ביחד.

    השבמחק
  16. עילי-
    1. בסרטון יש עבודת צוות, מיניון מנסה להחליף מנורה אבל הוא לא מגיע בגלל שהיא גבוהה ממנו. יחד עם עוד מיניונים הם טיפסו זה על זה עד שהגיעו
    2. בסרטון יש עבודת צוות, נץ מנסה לאכול סרטן, הסרטנים מתאגדים יחד ומגנים יחד עם הצבתות מפני הנץ
    3. דב נמלים מנסה לאכול נמלה, הן משתפות פעולה והופכות לכדור ואז הדב לא יכול לאכול אותן
    4. נמלים מנסות לעבור בין 2 ענפים אך לא מצליחות אז הן עושות גשר אחת לשניה
    5. החרקים רוצים את בקבוק הקולה, אז הם משתפים פעולה בשביל לקחת אותו ולפתוח אותו בשביל להשקות את הפרחים
    6. קבוצה של אנשים רוצה לשיר שיר יומולדת ללא כלי נגינה, לכן כל אחד בתורו שר והאחרים עושים קולות רקע
    7. שיתוף פעולה של רקדנים, רוקדים באותו המקצב

    השבמחק
  17. שי - בסרטון הראשון ההמנון רצה להחליף נורה ולא הצליח לבד וקרא לחבריו המניונים ויחד הם הצליחו להחליף את הנורה.
    בסרטון שהציפור רצתה לטרוף את הסרטן, כל חבריו הסרטנים התאחדו נגד הציפור.
    בסרטון הנמלים - הנמלים ניסו לחצות בין הענפים ולא הצליחו ולבסוף הם יצרו יחד גשר וכך כולם הצליחו לעבור.
    בסרטון היום הולדת ראינו שכולם שרו יחד ועשו שמח.
    בסרטון ההופעה של הרקדנים ראינו שכולם רקדו יחד באותו זמן ריקוד אחיד וככה זה יצא יפה

    השבמחק
  18. ללי- כל הסרטים מראים שלבד זה יותר קשה ופחות כייף
    סרטון הראשון ההמנון רצה להחליף נורה ולא הצליח לבד וקרא לחבריו המניונים ויחד הם הצליחו להחליף את הנורה.
    בסרטון שהציפור רצתה לטרוף את הסרטן, כל חבריו הסרטנים התאחדו נגד הציפור.
    בסרטון הנמלים - הנמלים ניסו להגיע מענף לענף ולא הצליחו ולבסוף הם יצרו יחד גשר וכך כולם הצליחו לעבור.
    בסרטון הסרטנים מצליחים ביחד להגן על עצמם מהנץ ואותו דבר גם הנמלים עושות כדי להתגונן מדוב הנמלים
    בסרטון היום הולדת כולם שרו יחד ועשו שמח.
    בסרטון של הרקדנים ראינו שכולם רקדו יחד באותו זמן ריקוד אחיד שיצא יפה

    השבמחק