תלמידים/ות יקרים
צפו בסרטון -
וכתבו-
צפו בסרטון -
וכתבו-
- כיצד הוא קשור לערך החודש - נתינה?
- מה מרגישים כשנותנים ומה מרגישים כשמקבלים?
בהצלחה איריס
עילי-1.זה קשור לערך החודש נתינה כי בסרטון מראים איך איש עוד לילד, ואז הילד עוזר לאישה מבוגרת וכל הסרטון הוא שרשרת של עזרות.
השבמחק2.כשאתה נותן למישהו אתה מרגיש טוב עם עצמך וכשאתה מקבל אתה מרגיש טוב עם האחר.
דניאל-הסרטון קשור לערך החודש נתינה כי רואים בסרטון אנשים עוזרים אחד לשני כמו: איש עוזר לילד שנפל ברחוב, ילד עוזר לזקנה שפגש ברחוב, איש עוזר לאיש אחר לסחוב מזוודה, איש פונה לבחורה ומחזיר לה את הנייד ששכחה, אשה מחזירה לבחור ארנק שנפל לו ועוד.
השבמחקכשנותנים לי אני מרגיש ניפלא וכשאני נותן אני מרגיש טוב מאוד.
ליאור דגמי-הסרטון קשור לערך חודש נתינה בכך שכל אחד עזר לשני וזה כמו מעגל חזר למי שהתחיל ראשון
השבמחקמה שאני מרגישה שנותנים לי משהו: שמחה ונפלא
מה שאני מרגישה שאני נותנת לאחרים משהו: שמחה, נרגשת ונפלא.
איתי-
השבמחק1. הסרטון קשור לערך החודש נתינה בכך שרואים בסרטון איך יש שרשרת של נתינה- האחד נותן לשני... והמקבל מעביר בתורו נתינה למישהו אחר וכך שרשרת הנתינה ממשיכה ובסוף מי שנותן יכול גם לקבל בחזרה.
2. כשנותנים מרגישים שמחה ויש תחושה נעימה.... כשמקבלים זה גם תחושה נעימה ומשמחת. בסרטון רואים גם שאנשים שמקבלים הם מופתעים אבל זה גורם להם לתת בחזרה.
רומי-
השבמחקהסרטון קשור לערך החודש נתינה בכך שכל פעם שמישהו נתן למישהו עזרה אז הוא נתן למישהו אחר עזרה
ומה שמרגישים כשנותנים עזרה זה שמחה ביגלל שזה כיף לתת למישהו אחר עזרה
ומה שמרגישים כשמקבלים עזרה זה רגש כי זה נעים שנתת למישהו עזרה והוא מחזיר לך
אריאל הלוי
השבמחק1. הסרטון קשור לערך החודש - נתינה מפני שרואים בו שרשרת של מעשים טובים, למשל כאשר הילד החליק האיש שעובד עזר לו לקום והילד הודה לו והמשיך בדרכו,הילד ראה אישה קשישה ועזר לאישה הקשישה עם השקיות לחצות את הכביש, האישה הקשישה נתנה כסף לאישה שחיפשה מטבע, האישה שנתנו לה מטבע החזירה לאיש שהפיל את ארנקו את הארנק שלו וכך הלאה, הסרטון מסתיים בכך שהאיש הראשון שעזר לילד מקבל כוס מים מהמלצרית. הסרטון מראה לנו אנשים שנותנים ואנשים שמקבלים.
2. כשמקבלים מרגישים אושר וכשנותנים מרגישים אושר גדול אפילו יותר.
ספיר- הסירטון מתקשר לערך חודש אדר נתינה כי בסירטון אנשים עוזרים אחד לשני דוגמה:ילד נפל ואיש עזר לו לקום וזה גרם לילד לעזור לאישה מבוגרת ליסחוב את השקיות.
השבמחקכשנותנים מרגישים טוב.וכשמקבלים מרגישים שמחה ורוצים להחזיר לאיש אחר.
נועם שמר
השבמחק1.הסרטון קשור לערך החודש נתינה בכך שהאיש עוזר למישהו ואז למי שעזרו לו יש השראה לעזור וכך זה עוד הפעם ועוד הפעם.
2.מרגישים כשנותנים אושר, אהבה ושמחה וכשמקבלים שמחה.
מתן-הסרטון קשור לערך החודש נתינה בכך שכל אחד מגיש עזרה לאחר וזה חוזר על עצמו כמו שרשרת וכולם שמחים.
השבמחקכשנותנים מרגישים אושר, שמחה וסיפוק, כשמקבלים מרגישים מאושרים וחשובים.
ללי-זה קשור לחודש נתינה כי הם עזרו אחד לשני.
השבמחקאני מרגישה שמחה וכיף שאני נותנת ושנותנים לי כיף לי וזה משמח אותי.
ליבי:
השבמחק1). הסרטון קשור לערך החודש - נתינה, בכך שכל אחד עזר לשני ונתן לשני להרגיש טוב.
2). כשמקבלים משהו מרגישים שימחה בלב כי קבלת דבר מה. וכשנותנים משהו מרגישים שימחה כפולה כי נתת או עזרת למשהו.
יעל- 1. הסרטון קשור לערך החודש נתינה כי בסרטון רואים מישהו עוזר למישהו אחר שמקבל גם הוא עזרה.
השבמחק2.כשאני נותנת אני מרגישה מאושרת כי גרמתי למישהו אחר טוב בלב וכשאני מקבלת אז כיף לי כי זה גם כיף לקבל.
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
השבמחקאור-הסרטון קשור לערך החודש "נתינה"כי:כל אחד בסרטון נתן לאחר.
השבמחקשנותנים מרגישים עם הנתינה טוב ושמקבלים אומרים תודה וההרגשה נעימה מאוד שקיבלתי משהו.
ליאן פולונסקי –
השבמחק1.נתינה היא עזרה בלי תמורה ובסרטון רואים אנשים שעוזרים לאחד השני
בלי תמורה לכן הסרטון קשור לערך החודש - נתינה.
2.כשאני מקבלת משהו אני מרגישה שלסביבה איכפת ממני.
וכשאני עוזרת למישהו אני מרגישה שאיכפת
לי מהסביבה.
אופיר פרג-
השבמחקהסרטון קשור לנתינה כי: כל אחד עזר לשני כשראה שעזרו לו כשהיה צריך הרבה עזרה.
לדעתי מרגישים כשנותנים: שימחה וטוב בלב כי טוב לשני בלב וכיף לו וגם כך לנו כשאנו נותנים.
ולדעתי כשמקבלים מרגישים: כיף וטוב כי מישהו מתחשב בך ונותן מהלב וזה מאוד כיף.
אמילי דוניו-
השבמחקלדעתי הסירטון קשור לערך החודש נתינה כי כל פעם האחר עוזר לשני ואני חושבת שזה כמו גלגל עזר שאחד עוזר לשני��
אורן גוסיינוב
השבמחק1. הסרטון קשור לערך החודש - נתינה מפני שרואים בו שרשרת של מעשים טובים, למשל כאשר הילד החליק האיש שעובד עזר לו לקום והילד הודה לו והמשיך בדרכו,הילד ראה אישה קשישה ועזר לאישה הקשישה עם השקיות לחצות את הכביש, האישה הקשישה נתנה כסף לאישה שחיפשה מטבע, האישה שנתנו לה מטבע החזירה לאיש שהפיל את ארנקו את הארנק שלו וכך הלאה, הסרטון מסתיים בכך שהאיש הראשון שעזר לילד מקבל כוס מים מהמלצרית. הסרטון מראה לנו אנשים שנותנים ואנשים שמקבלים.
2. כשמקבלים מרגישים אושר וכשנותנים מרגישים אושר גדול אפילו יותר.
שי -ערך החודש נתינה. בסרטון רואים שרשרת של מעשים טובים. רואים אנשים שעזרו להם ולאחר מכן הם עזרו למישהו אחר. כשעוזרים למישהו שצריך עזרה מרגישים שמחה בלב וגם אם מקבלים עזרה מרגישים טוב. אדם שמקבל עזרה מרגיש שהוא גם צריך לעזור לאחרים.
השבמחקליאן גולדשטיין-בסרטון קשור לערך חודש נתינה בכך שיש בו שרשרת של אירועים, נתינה היא עזרה בלי תמורה ובסרטון רואים אנשים שעוזרים לאחד השני בלי תמורה לכן הסרטון קשור לערך החודש שהוא של נתינה.
השבמחקכשאני נותנת אני מרגישה מאושרת כי גרמתי למישהו אחר טוב בלב וכשאני מקבלת אז כיף לי כי זה גם כיף לקבל.
כשאני נותנת אני מאושרת כי גרמתי למישהו אחר טוב בלב וגם כשאני מקבלת אז ההרגשה טובה כי זה גם כיף לקבל.
עילאי -הוא קשור לערך החודש שאחד עוזר לשני ויש הרבה נתינה בסרטון זה .
השבמחקמה שמרגישים שנותנים זה טוב ושמחה וגורם לנו אושר ושמקבלים זה גם עושה טוב על הלב ששמים לב אליך וכל זה בלי שום תמורה .
עילאי חזני -
השבמחקהסרטון קשור לאחדות בכך שאנשים שונים מעדות שונות , חילונים ודתים,צעירים ומבוגרים יצרו כולם יחד שרשרת גדולה של אחדות וכתבו עליה מה זה אחדות לדעתו.
ישראל בשבילי היא עבורי בית , מדינה שגדלתי ונולדתי בה, וגם אנשים שונים שמתקשרים אחד עם השני ויוצרים אחדות.
הסרטון קשור ליום העצמאות בכך שיום העצמאות הןא יום שמח כמו שקיימת שמחה באחדות.
עילאי חזני -
השבמחקהסרטון קשור לאחדות בכך שאנשים שונים מעדות שונות , חילונים ודתים,צעירים ומבוגרים יצרו כולם יחד שרשרת גדולה של אחדות וכתבו עליה מה זה אחדות לדעתו.
ישראל בשבילי היא עבורי בית , מדינה שגדלתי ונולדתי בה, וגם אנשים שונים שמתקשרים אחד עם השני ויוצרים אחדות.
הסרטון קשור ליום העצמאות בכך שיום העצמאות הןא יום שמח כמו שקיימת שמחה באחדות.