איריס - לדעתי הסרטונים קשורים לערך חודש תשרי, שיתוף והשתתפות בכך שבכל סרטון החיות עוזרות אחת לשנייה ובשיתוף פעולה מצליחות לפתור בעיה שלא יכלו לפתור לבד. יובל נעם
דניאל-לדעתי הסרטונים קשורים לחודש תשרי שתוף והשתתפות כי בכול סרטון יש עבודת צוות וחברות: בסרטון הפינגווינים -שכולם זזו לצד כדי להגן על עצמם בסרטוני הנמלים -1 שהנמלים עשו עיגול כדי להגן על נמלה 2 שעשו גשר כדי לעבור לצד השני.
ספיר- כל הסרטונים קשורים לעבודת צוות. עבודת הצוות של פינגוונים קשורה לערך השיתוף כי הפינגוונים עמדו כולם על קצה הקרחון והכריש נתקע בקרחון והם ניצלו. ואם היה פינגווין אחד הכריש היה אוכל אותו. סרטון הגשר קשור לערך השיתוף כי בסרטון רואים איך נמלים עוזרות לנמלים אחרות לעבור את הענף הנקרע. הסירטון עם דוב נמלים קשור לערך השיתוף כי הדוב רצה לאכול נמלה אחת ואז כל הנמלים היסתדרו לכדור והדוב לא הצליח לאכול אותו והדוב נפל והמלה ניצלה.
לדעתי הסרטונים קשורים לערך חודש תשרי שיתו והשתתפות בכך שבכל הסרטונים רואים שהדמויות משתפות פעולה אחת עם השניה ורק בזכות שיתוף הפעולה הן מצליחות במשימות שלהן
נועם - המשך תשובה: בסרטון הפינגווינים - כדי להציל את הפינגווינים מהכריש, כולם זזו לצד אחד וככה הפינגווינים ניצלו. בסרטון הנמלים הראשון - כדי לעבור בין שני החלקים של הגבעול הנמלים החזיקו אחת את השנייה וכך נוצר שיתוף פעולה. בסרטון הנמלים השני - דוב הנמלים, רצה לאכול את הנמלים והקפטן שלהן/ם אמר להן/ם להסתדר בעיגול ואז הדוב נמלים לא היה יכול לאכול את הנמלים. בכל הסרטונים החיות שיתפו פעולה כדי להצליח, וזה מתאים לערך החודש.
אור- עבודת צוות פינגווינים: ערך החודש אשר מסמל עבודת צוות ושותפות בסרטון בא לידי ביטוי בכך שכולם נרתמו לאותה פעולה והלכו לצד שמאל בשביל להעביר את שיווי המשקל ובכך הם הגנו על עצמם מהכריש שניסה לאכול אותם. רק מכוון שעבדו יחד הם ניצלו.
עבודת צוות בניית גשר: ערך החודש אשר מסמל עבודת צוות ושותפות בסרטון בא לידי ביטוי בכך שהנמלים בנו גשר מגופם כדי שכל הנמלים האחרים יכלו לעבור את הגשר וזה נעשה על ידי עבודת צוות.
ללמוד מהנמלים עבודת צוות: ערך החודש אשר מסמל עבודת צוות ושותפות בסרטון בא לידי ביטוי בכך שכל הנמלים עזרו לנמלה אחת בכך שעשו מגופם עיגול גדול ובכך חסמו את האוויר של דוב הנמלים, וכך הצילו את הנמלה. הנמלים הבינו שלא די בכוחה של נמלה אחת בשביל להינצל ורק כאשר יעבדו יחד הם יכלו לגבור על סכנות שאורבות להם בדרך. חג שמח.
איתי- לדעתי הסרטונים קשורים לערך חודש תשרי, שיתוף והשתתפות בכך שבזכות עבודת צוות אפשר לעזור אחד לשני, להצליח יותר להתמודד עם סכנות ואויבים. הפינגווינים הצליחו להתמודד עם טורף כי שיתפו פעולה ועבדו ביחד. הנמלים מצאו דרך לבנות גשר מעבר שיוכל לעזור לכולם וגם הצילו חבר מסכנה כי ביחד אנחנו יותר חזקים.
שי - לדעתי הסרטונים קשורים לערך חודש תשרי שיתוף והשתתפות בכך שהחיות שיתפו פעולה כדי להתגבר על מכשול. בשניים על גשר - החיות שיתפו פעולה כדי שיוכלו לעבור לצד השני האחד התכופף והשני ניתר מעליו. בעבודת פינגווינים - כשהכריש בא לטרוף את הפינגווינים הם שיתפו פעולה בכך שכולם הלכו לצד אחד של הקרחון ואז הקרחון התרומם והכריש התנגש בקרחון. בללמוד מהנמלים- כשדב הנמלים רצה לשאוב את הנמלה כל הנמלים שיתפו פעולה ויצרו כדור נמלים גדול ואז הדב נמלים לא הצליח לשאוב אותם.
אורן-שבסרטון עם פינגווינים הייתה בינהם שיתוף פעולה. בסרטון עם נמלים הייתה בינהם התחברות על מנת לגבור על המכשול זה. בסרטון עם דב נמלים הייתה שיתוף פעולה שאחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד.לדעתי הסרטונים קשורים לערך חודש תשרי
ליאן גולדשטיין- לדעתי הסרטונים קשורים לחודש תשרי שערכו חברות בזה שבכול סרטון מבוצעת פעולה שלא יכלה להתבצע ללא שיתוף פעולה בסרטון הפינגווינים -שכולם זזו ביחד לצד כדי להגן על עצמם בסרטוני הנמלים הראשון, הנמלים עשו עיגול כדי להגן על אחת מהן בסרטון השני הנמלים עשו גשר כדי לעבור בין שני גבעולים.
עילאי חזני - לדעתי הסרטונים קשורים לחודש תשרי שיתוף והשתתפות בין אחד לשני בסרטון הפינגווינים - הפינגווינים התחמקו מהלוויתן שלא הטרוף אותם והם הגנו אחד על השני . בסרטון הנמלים בנית הגשר - הם עשו גשר שייתן לכל הנמלים לעבור דרך הענף השבור והם עשו עבודת צוות . סרטון הנמלים עבודת צוות - - היה ממוטה שרצתה לאכול את הנמלה ולאחר מכן כל הנמלים עשו עיגול גדול שיהרוג את המומטה והם הגנו אחד על השני ,
משפט מסכם - כל הסרטונים היו יפים ולימדו אותם לעשות עבודת צוות כי זה חשוב לשתף אנשים .
יעל-לדעתי הסרטונים קשורים לערך חודש תשרי שיתוף והשתתפות בכך שבכל הסרטונים יש שיתוף פעולה בין כולם ויש עבודת צוות. בסרטון צוות הפינגווינים רואים פינגווין אחד מזהיר את כל הקבוצה מפני הלוויתן וכל הקבוצה זזה ביחד כדי להתרחק מהלוויתן ובזכות שזזו ביחד הקרחון זז והלוויתן נתקע בו. בסרטון השני בניית גשר הנמלים לא הצליחו לעבור לבד מענף לענף ובזכות שהן עשו גשר ביחד הן הצליחו לעבור את הענף. בסרטון השלישי ללמוד מהנמלים עבודת צוות הנמלים עזרו לנמלה רצה לשאוף אותה. נמלה אחרת קראה לכל הקבוצה ויחד הן בנו כדור מנמלים והצליחו לחנוק את הפיל להרוג אותו ולהציל את הנמלה.
אריאל- הסרטונים קשורים לערך שיתוף והשתתפות מפני שבכל הסרטונים יש עבודת צוות. בסרטון הראשון הפינגווינים הולכים ביחד על הקרחון וכך הם ניצלים מהלוויתן. בסרטון השני הנמלים עובדות ביחד כדי ליצור גשר כדי שיהיה אפשר לעבור מענף לענף ובסרטון השלישי הנמלים עשו ביחד כדור כדי שהאף של דוב הנמלים לא ישאף אותם. כשעובדים ביחד מצליחים.
איריס-לדעתי הסרטונים קשורים לערך חודש תשרי, שיתוף והשתתפות בכך ש.....
השבמחקאיריס - לדעתי הסרטונים קשורים לערך חודש תשרי, שיתוף והשתתפות בכך שבכל סרטון החיות עוזרות אחת לשנייה ובשיתוף פעולה מצליחות לפתור בעיה שלא יכלו לפתור לבד. יובל נעם
השבמחקנועם יקרה את שמך כיתבי בפעם הבאה בתחילת התגובה.
מחקעילי- לדעתי זה קשור לעבודת צוות וחברות ואהבה ולעזור לאחור
השבמחקאיריס- עילי היקר כיצד הם קשורים לערך החודש?
מחקערך החודש היה שיתוף והשתתפות, ובסרטונים החיות מצליחות בעזרת שיתוף פעולה אחת עם השניה
מחקמתן לטי-לדעתי הסרטונים קשורים לערך חודש תשרי, שיתוף והשתתפות בכך שאפשר להתגבר על כל בעיה או מכשול ביחד, בשיתוף פעולה ועבודת צוות.
השבמחקעילי וקצת מצחיק
השבמחקעילי -וקצת מצחיק
השבמחקעילי -וקצת מצחיק
השבמחקתגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
השבמחקרומי-לדעתי הסרטונים שעכשיו צפינו בהם הם נורא מלמדים על שיתוף פעולה וגם נורא אהבתי את הקטע עם הנמלים שהם עוזרים לעבור מגבעול לגבעול.
השבמחקאיריס- רומי יקרה, כיצד הסרטונים מלמדים על שיתוף פעולה?
מחקהסרטונים מלמדים על שיתוף פעולה בכך שעוזרים אחד לשני וככה מצליחים.
מחקליבי - הסרטון שצפיתי מדבר על שיתוף פעולה.
השבמחקהפינגווינים עזרו אחד לשני וגם הנמלים בגבעול וגם הנמלים שיצרו כדור.
הסרטון האחרון היה הכי מצחיק.
ליבי - הסרטון שצפיתי מדבר על שיתוף פעולה.
השבמחקהפינגווינים עזרו אחד לשני וגם הנמלים בגבעול וגם הנמלים שיצרו כדור.
הסרטון האחרון היה הכי מצחיק.
אופיר- לדעתי כל הסירטונים קשורים לעבודת צוות כי בכולם כל אחד עוזר לחבריו .
השבמחקאיריס- אופיר יקרה, הסבירי מה קורה בכל סרטון וכיצד זה מתקשר לערך החודש?
מחקיואב - עבודת צוות
השבמחקאיריס- יואב היקר ענה בבקשה תשובה מלאה
מחקליאור-לדעתי הסרטונים קשורים לחודש תשרי שתוף והשתתפות שבכול סרטון יש עבודת צוות וכול אחד עוזר לשני.
השבמחקדניאל-לדעתי הסרטונים קשורים לחודש תשרי שתוף והשתתפות כי בכול סרטון יש עבודת צוות וחברות:
השבמחקבסרטון הפינגווינים -שכולם זזו לצד כדי להגן על עצמם
בסרטוני הנמלים -1 שהנמלים עשו עיגול כדי להגן על נמלה 2 שעשו גשר כדי לעבור לצד השני.
איריס- דניאל היקר ענית יפה מאוד
מחקנועה- לדעתי הסירטונים קשורים לערך חודש תישרי שיתוף והשתתפות בכך שכל החיות עוזרות אחת לשניה במשהוא אחר.
השבמחקספיר- כל הסרטונים קשורים לעבודת צוות.
השבמחקעבודת הצוות של פינגוונים קשורה לערך השיתוף כי הפינגוונים עמדו כולם על קצה הקרחון והכריש נתקע בקרחון והם ניצלו. ואם היה פינגווין אחד הכריש היה אוכל אותו.
סרטון הגשר קשור לערך השיתוף כי בסרטון רואים איך נמלים עוזרות לנמלים אחרות לעבור את הענף הנקרע.
הסירטון עם דוב נמלים קשור לערך השיתוף כי הדוב רצה לאכול נמלה אחת ואז כל הנמלים היסתדרו לכדור והדוב לא הצליח לאכול אותו והדוב נפל והמלה ניצלה.
ספיר יקרה כתבת תשובה מצוינת ומפורטת כל הכבוד
מחקתגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
השבמחקתגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
השבמחקלדעתי הסרטונים קשורים לערך חודש תשרי שיתו והשתתפות בכך שבכל הסרטונים רואים שהדמויות משתפות פעולה אחת עם השניה ורק בזכות שיתוף הפעולה הן מצליחות במשימות שלהן
השבמחקנועם - המשך תשובה:
השבמחקבסרטון הפינגווינים - כדי להציל את הפינגווינים מהכריש, כולם זזו לצד אחד וככה הפינגווינים ניצלו.
בסרטון הנמלים הראשון - כדי לעבור בין שני החלקים של הגבעול הנמלים החזיקו אחת את השנייה וכך נוצר שיתוף פעולה.
בסרטון הנמלים השני - דוב הנמלים, רצה לאכול את הנמלים והקפטן שלהן/ם אמר להן/ם להסתדר בעיגול ואז הדוב נמלים לא היה יכול לאכול את הנמלים.
בכל הסרטונים החיות שיתפו פעולה כדי להצליח, וזה מתאים לערך החודש.
נועם יקרה כתבת תשובה מצוינת ומפורטת כל הכבוד.
מחקללי - לדעתי בסרטוני חודש תשרי זה באמת עבודת צוות כי עוזרו אחד לשני כמו שבפינגווינים ובנמלים ועם הפיל שהוא משך את החיה הזאת והחברים שלו עזרו לו.
השבמחקליאן פולונסקי-לדעתי הסרטונים קשורים לעבודת צוות הכי אהבתי את הסרטון האחרון מפני שכל הנמלים עזרו לנמלה אחת וינצחו משהוא יותר גדול מהם
השבמחקאור- עבודת צוות פינגווינים: ערך החודש אשר מסמל עבודת צוות ושותפות בסרטון בא לידי ביטוי בכך שכולם נרתמו לאותה פעולה והלכו לצד שמאל בשביל להעביר את שיווי המשקל ובכך הם הגנו על עצמם מהכריש שניסה לאכול אותם. רק מכוון שעבדו יחד הם ניצלו.
השבמחקעבודת צוות בניית גשר: ערך החודש אשר מסמל עבודת צוות ושותפות בסרטון בא לידי ביטוי בכך שהנמלים בנו גשר מגופם כדי שכל הנמלים האחרים יכלו לעבור את הגשר וזה נעשה על ידי עבודת צוות.
ללמוד מהנמלים עבודת צוות: ערך החודש אשר מסמל עבודת צוות ושותפות בסרטון בא לידי ביטוי בכך שכל הנמלים עזרו לנמלה אחת בכך שעשו מגופם עיגול גדול ובכך חסמו את האוויר של דוב הנמלים, וכך הצילו את הנמלה. הנמלים הבינו שלא די בכוחה של נמלה אחת בשביל להינצל ורק כאשר יעבדו יחד הם יכלו לגבור על סכנות שאורבות להם בדרך.
חג שמח.
איריס-אור המקסים תשובה מצויינת כל הכבוד!!!
מחקאור- כל הסרטונים מדברים על עבודת צוות ושיתוף כי כך אפשר להצליח יותר.
השבמחקאיתי- לדעתי הסרטונים קשורים לערך חודש תשרי, שיתוף והשתתפות בכך שבזכות עבודת צוות אפשר לעזור אחד לשני, להצליח יותר להתמודד עם סכנות ואויבים. הפינגווינים הצליחו להתמודד עם טורף כי שיתפו פעולה ועבדו ביחד. הנמלים מצאו דרך לבנות גשר מעבר שיוכל לעזור לכולם וגם הצילו חבר מסכנה כי ביחד אנחנו יותר חזקים.
השבמחקאיריס- איתי המקסים , תשובתך בהחלט נכונה ומעמיקה כל הכבוד!!!
מחקשי - לדעתי הסרטונים קשורים לערך חודש תשרי שיתוף והשתתפות בכך שהחיות שיתפו פעולה כדי להתגבר על מכשול.
השבמחקבשניים על גשר - החיות שיתפו פעולה כדי שיוכלו לעבור לצד השני האחד התכופף והשני ניתר מעליו.
בעבודת פינגווינים - כשהכריש בא לטרוף את הפינגווינים הם שיתפו פעולה בכך שכולם הלכו לצד אחד של הקרחון ואז הקרחון התרומם והכריש התנגש בקרחון.
בללמוד מהנמלים- כשדב הנמלים רצה לשאוב את הנמלה כל הנמלים שיתפו פעולה ויצרו כדור נמלים גדול ואז הדב נמלים לא הצליח לשאוב אותם.
איריס-יפה מאוד, כל הכבוד!!!
מחקאורן-שבסרטון עם פינגווינים הייתה בינהם שיתוף פעולה.
השבמחקבסרטון עם נמלים הייתה בינהם התחברות על מנת לגבור על המכשול זה.
בסרטון עם דב נמלים הייתה שיתוף פעולה שאחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד.לדעתי הסרטונים קשורים לערך חודש תשרי
ליאן גולדשטיין- לדעתי הסרטונים קשורים לחודש תשרי שערכו חברות בזה שבכול סרטון מבוצעת פעולה שלא יכלה להתבצע ללא שיתוף פעולה
השבמחקבסרטון הפינגווינים -שכולם זזו ביחד לצד כדי להגן על עצמם
בסרטוני הנמלים הראשון, הנמלים עשו עיגול כדי להגן על אחת מהן
בסרטון השני הנמלים עשו גשר כדי לעבור בין שני גבעולים.
איריס- כתבת תשובה מלאה ונכונה כל הכבוד!!!
מחקתגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
השבמחקעילאי חזני - לדעתי הסרטונים קשורים לחודש תשרי שיתוף והשתתפות בין אחד לשני
השבמחקבסרטון הפינגווינים - הפינגווינים התחמקו מהלוויתן שלא הטרוף אותם והם הגנו אחד על השני .
בסרטון הנמלים בנית הגשר - הם עשו גשר שייתן לכל הנמלים לעבור דרך הענף השבור והם עשו עבודת צוות .
סרטון הנמלים עבודת צוות - - היה ממוטה שרצתה לאכול את הנמלה ולאחר מכן כל הנמלים עשו עיגול גדול שיהרוג את המומטה והם הגנו אחד על השני ,
משפט מסכם - כל הסרטונים היו יפים ולימדו אותם לעשות עבודת צוות כי זה חשוב לשתף אנשים .
איריס- עילאי החמוד כתבת בפרוט ובחכמה את תשובתך כל הכבוד!!!
מחקיעל-לדעתי הסרטונים קשורים לערך חודש תשרי שיתוף והשתתפות בכך שבכל הסרטונים יש שיתוף פעולה בין כולם ויש עבודת צוות.
השבמחקבסרטון צוות הפינגווינים רואים פינגווין אחד מזהיר את כל הקבוצה מפני הלוויתן וכל הקבוצה
זזה ביחד כדי להתרחק מהלוויתן ובזכות שזזו ביחד הקרחון זז והלוויתן נתקע בו.
בסרטון השני בניית גשר הנמלים לא הצליחו לעבור לבד מענף לענף ובזכות שהן עשו גשר ביחד הן הצליחו לעבור את הענף.
בסרטון השלישי ללמוד מהנמלים עבודת צוות הנמלים עזרו לנמלה רצה לשאוף אותה. נמלה אחרת קראה לכל הקבוצה ויחד הן בנו כדור מנמלים והצליחו לחנוק את הפיל להרוג אותו ולהציל את הנמלה.
איריס- יעל מקסימה תשובתך מפורטת ונכונה, כל הכבוד!!!
מחקאריאל- הסרטונים קשורים לערך שיתוף והשתתפות מפני שבכל הסרטונים יש עבודת צוות. בסרטון הראשון הפינגווינים הולכים ביחד על הקרחון וכך הם ניצלים מהלוויתן. בסרטון השני הנמלים עובדות ביחד כדי ליצור גשר כדי שיהיה אפשר לעבור מענף לענף ובסרטון השלישי הנמלים עשו ביחד כדור כדי שהאף של דוב הנמלים לא ישאף אותם. כשעובדים ביחד מצליחים.
השבמחקנועה-הסרטונים קשורים לערך שנות כי:הסרטון של הפינגווינים שונה מהסרטון של הדגים וגם הדגים בסרטון שנים וגם הפינגווינים שונים זה מזה.
השבמחק